Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
10 maj, 14:27 4 kommentarer
Hej alla
Är du sugen att börja med skidskytte? Nu välkomnar vi nya skidskyttar till våra försäsongsträningar.
Är du född 2017 eller tidigare så får du mer än gärna börja träna med oss.
Nu i vår kommer vi träna både med laser- och luftgevär.
Måndagar: 18.00 träning för nybörjare med lasergevär
Tisdagar: 18.00 träning för er som vill skjuta med luftgevär och varit med tidigare.
Är du intresserad så anmäl dig här nedan så ser vi till att kallelser kommer. Vi har för avsikt att börja träningarna v 21.
Både laservapen och luftvapen finns att låna.
Kom träningsklädd med springskor och en vattenflaska.
Nu på försäsongen är det skyttefokus, nu när vädret tillåter lite lägre tempo.
/Skidskyttetränarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Anatole Alm Ibanez 10 maj, 15:33
Hej! Elmar Alm är intresserad!
Mvh/Anatole
Jessica Haldin 10 maj, 19:09
Cornelis Haldin 2017 är intresserad
Robin Erneby 10 maj, 19:50
Rasmus Erneby
Lisette Lundström 11 maj, 18:57
Emil Carlsson Lundström kör gärna luftgevär på tisdagar.